RASPUNSURI LA

INTREBARI FRECVENTE

Produsele primite arata exact ca produsele din imagini?

Da, produsul pe care il comanzi este identic cu produsul pe care il primesti. Exista posibilitatea unor mici variatii de intensitate sau nuata de culoare, datorita setarilor ecranului pe care il folosesti. Totusi, produsele afisate nu sunt randari ci poze ale produsului real. Astfel tu vei primi intotdeauna ceea ce te astepti. Sau chiar mai mult!

Unde pot gasi bonul aferent comenzii?

Bonul aferent comenzii il vei primi pe email si il poti gasi, de asemenea, in contul tau de client, in istoricul comenzilor tale.

Cum pot returna un produs?

Daca ai comandat un produs nepersonalizat, returul se poate face, completand Formularul de Retur, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.

Dorim sa te informam ca, in conformitate cu prevederile legale, produsele realizate la comanda sau personalizate nu beneficiaza de de dreptul de retur. Totusi, in cazul in care prezinta defecte sau diferente vizibile intre modelul prezentat pe pagina de produs si cel primit, ne asumam responsabilitatea de a inlocui produsul.

Produsele pe care nu le aveti in stoc momentan, vor fi readuse?

Depunem eforturi constante sa nu ramanem fara stocuri, in special pe produsele care sunt foarte dorite de catre clientii nostri. De aceea, in cazul in care unele dintre produsele noastre raman fara stoc si sunt inca afisate pe site, va asiguram ca incercam sa le readucem la vanzare cat de repede posibil.

Pot trimite comanda si in afara tarii?

Da, desigur, comanda dumneavoastra poate fi trimisa si in afara Romaniei, in toate tarile Uniunii Europene si in Marea Britanie. Totusi, in cazul in care doriti trimiterea ei in alta parte, nu ezitati sa ne contactati. Vom cauta solutii pentru a onora comenzile tuturor clientilor care ne sunt alaturi si indragesc produsele noastre.

RASPUNDEM IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL

SUNTEM AICI PENTRU ORICE DORESTI SA NE TRANSMITI